درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پیش خرید و دبه کردن فروشنده

پیش خرید یک آپارتمان در سال 1403 کردم که تحویلش 1406 بوده سازنده الان که برج دو 1405 هست دبه کرده میگه بیا پولتو بگیر برام نمیصرفه قراردادم متأسفانه دستی هست ولی در املاک نوشتا شده و دو شاهد ام بوده فایل صوتی کل اون روز قرارداد هم دارم فروشنده سازنده هست و دو تا شریکن که برادر هستن و پروانه ساخت به نام هر دوهست ولی نکته اینجاست که من قرارداد رو به نام یکی از برادران نوشتم منع قانونی جهت طرح دعوا دارم در کل چا کنم ممنون بابت وقتی که میزارین

پاسخ ها

سلام الزامی به اقاله ندارید 

می توانید با مشاوره حقوقی و بررسی قرارداد بهترین تصمیم را بگیرید

باید الزامش کنید و دادخواست دهید وکیل بگیرید

سلام با توجه به توضیحات شما  ، صد درصد قرارداد  پیش فروش  عادی شما معتبر و قابل استناد در دادگاه می باشد  ، شما مالک قانونی  آپارتمان هستید  شما می‌بایست بر اساس مفاد و شروط مندرج در قرارداد  ، حسب مورد دادخواست حقوقی مناسب اقامه نمایید  و الزام فروشنده را بخواهید  

فروشنده مسئولیت حقوقی  و کیفری خواهد داشت  برای اینکه حق شما ضایع نگردد بهتر است به وکیل مراجعه نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص