سلام
اگر فاکتور دارید وزارت صمت
تعزیرات
و دادگاه
این مراجع شکایت است
قابل اقدام است
کاربر محترم مطالبه خسارت با تاخیر نادیه نمایید
سلام شما ابتدا اظهارنامه تنظیم و برای ایشان ارسال نمایید شما باید با توجه به توافقات فیمابین ، حسب مورد دادخواست حقوقی اقامه نمایید
اگر ایشان مکانیک هستند شما ابتدا به اتحادیه مراجعه نمایید و سپس در شعبه تعزیرات شکایت خود را مطرح نمایید