درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کلاهبرداری

با سلام و احترام بنده در تهران یک خودرو داشتم و هنگامی که با یک شخص در مکانیکی آشنا شدم، قرار شد این شخص خودروی من را ببرد و هر جایی که نیاز بود تعمیر نماید؛ اما پس از گذشت چند ماه متوجه شدم که در این مدت از من پول گرفته است اما خودرو را اصلا دست هم نزده اند و خودم خودرو را در تهران پیدا کردم. الان قصد دارم از این فرد شکایت کنم؛ با توجه به اینکه حدود 200 میلیون به حساب برادرش واریز کردم و حدود 100 تومان هم به نام یکی از دوستانش؛ در خصوص نحوه شکایت راهنمایی می فرمائید و لطفا بفرمائید که آیا پس از رأی دادگاه این مبلغ را با احتساب سود باید واریز کند یا خیر؟ چون 1 سال گذشته است و پاسخ موبایلش را نمی دهد.

پاسخ ها

سلام

اگر فاکتور دارید وزارت صمت

تعزیرات 

و دادگاه 

این مراجع شکایت است

قابل اقدام است

کاربر محترم مطالبه خسارت با تاخیر نادیه نمایید 

سلام شما  ابتدا اظهارنامه تنظیم و برای ایشان ارسال نمایید شما باید  با توجه به توافقات فیمابین  ، حسب مورد دادخواست حقوقی اقامه نمایید 

اگر ایشان مکانیک هستند شما ابتدا به اتحادیه مراجعه نمایید  و سپس در شعبه تعزیرات  شکایت خود را مطرح نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص