با سلام، با توجه به تحویل سالم دستگاه و تأیید اولیه خریدار، شکایت ایشان وجه قانونی ندارد و شما مسئول خرابی بعد از ۴ روز نیستید.
سلام اگر احراز شود از ابتدا معیوب نبوده قابل مطالبه نیست
بستگی به جزئیات دارد،اگر معیوب بوده میتواند فسخ کند یا ارش بگیرد
خیر مگر فسخ به استناد خیار عیب