درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نفقه از ولی قهری

سلام و وقت بخیر پدرم 3 ساله‌م که بود فوت کردن ، بابت کم لطفی‌های خانواده پدریم که هیچوقت حالم رو نپرسیدن و از لحاظ مالی کمکی نکردن از پدربزرگم بابت نفقه شکایت کردم . خداروشکر بعد از جلسه‌ی اول همه‌چیز در دادگاه خوب پیش رفت مثل روند تمام پرونده های نفقه نیاز به کارشناس بود برای دارایی ها منم چون حقیقتا درآمدی از جایی نداشتم و تحت پوشش کمیته امداد هستم از کمیته برگه برای معافیت خواستم خداروشکر پرونده روال عادی و درست خودش رو رفت جلو و قرار شده پدربزرگم ازین به بعد نفقه واریز کنه و نفقه‌ی این چندماهی که کار دادگاهی هم داشتیم رو تقدیم کنه منتهی گفتن یک الی دوماه طول میکشه که واریزی انجام بشه الان یک ماهی هست گذشته و از من شماره حسابی هم خواسته نشده حقیقتا نگرانم ، یعنی بیشتر طول میکشه؟ الان هشت ماهه ما پرونده‌مون در جریانه

پاسخ ها

سلام، نگران نباشید؛ مهلت ۱ تا ۲ ماه زمان معمول برای اقدامات اجرایی دادگاه است. برای پیگیری دقیقتر و اطمینان از صدور اجرائیه، به واحد اجرای همان شعبه مراجعه کنید؛ در صورت نیاز با من در ارتباط باشید.

سلام اگر رای صادر شود قطعی شده درخواست اجرا دهید

باید در خواست صدور اجرائیه بدهید و پس از صدور اجرائیه و گذشت ۱۲ روز از ابلاغ پرونده به اجرای احکام ببرید

منتظر صدور رای بمانید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص