بله، خطر حذف بسیار زیاد است.
مسکن ملی و طرحهای حمایتی دولت بر اساس «عدم داشتن توان مالی» و «عدم داشتن مسکن» است. وقتی شما سهمیه خود را به کسی میفروشید، در واقع از حق حمایتی خود چشمپوشی کردهاید. اگر مسکن ملی از طریق استعلامات متوجه شود که سهمیه شما منتقل شده یا شخصی غیر از واجد شرایط (که شما هستید) در حال پیگیری است، ممکن است شما را از پروژه حذف کند.
بله، میتوانید با ابطال معامله فروش سهمیه و پرداخت هزینههای احتمالی، درخواست ابطال سند انتقال به خریدار و بازگرداندن سهمیه به خودتان را از دادگاه بخواهید.
چون انتقال امتیاز مسکن ملی اصولاً ممنوع است امکان استناد به بطلان معامله و استرداد امتیاز وجود دارد اما تعهد و سفته ممکن است جداگانه قابل مطالبه باشد و نیاز به طرح دعوای ابطال و دفاع در برابر مطالبه سفته دارد.
سلام نیاز به بررسی جزئیات موضوع و مفاد قرارداد است