درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خودرو

سلام بنده ماشینم که موتور ان بد کار میکرد ولرزش داشت پیش مکانیک بردم واز او خواستم اسپری تمیز کننده توی دریچه گاز بزنه شاید بهتر بشه هنگام انجام این کار سوپاپ ماشین جام کرد وسرسیلندر ویکی از پیستونها را خراب کرد الان میتونم از مکانیک شکایت و مطالبه خسارت کنم؟

پاسخ ها

ابتدا باید تامین دلیل کنید تا ماشین کارشناسی شود. و ایرادات بررسی کرد. اگر ایشان مقصر شناخته شد  سپس دادخواست مطالبه خسارت دهید

سلام بله؛ از طریق تعزیرات قادرید علیه واحد صنفی شکایت بفرمائید.

سلام  بله   باید موضوع کارشناسی گردد تا  وضعیت خودرو مشخص گردد  باید علت خسارت وارده به خودرو مشخص گردد  باید مقصر و میزان تقصیر مشخص گردد  شخص مقصر به میزان تقصیر مسئولیت خواهد داشت  

ابتدا از طریق اتحادیه پیگیری نمایید 

با سلام قابل مطالبه است . و نیاز به کارشناسی تخصصی در مسیر پرونده دارین . با توجه به درخواست خود شما از مکانیک احتمال عدم گرفتن خسارت است.

باید تقصیر مکانیک ثابت شود

باسلام بله بدوا تامین دلیل دهید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص