درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تخلیه مستاجر

سلام ..من یه واحد آپارتمان خریدم که فروشنده گفته مستاجر داخلش هست تا برج 2 ام خالی میکنه داخل قولنامه که خونه رو خریدم قید شده تخلیه خونه برج 2 ..حالا که برج 2 شده مستاجر میگه من قرار داد دارم تا برج 6 منم هیچ قولنامه ای از مستاجر ندارم خودمم تازه ازدواج کردم میخوام برم بشینم تو خونه ای که خریدم آیا میتونم شکایت کنم واسه تخلیه

پاسخ ها

بله، با در دست داشتن قولنامه خرید و تاریخ تخلیه، می‌توانید دادخواست «تخلیه ید» و «اجرت‌المثل ایام تصرف» را مطرح کنید و حتی با درخواست قرار موقت، زودتر از تاریخ مورد نظر وارد ملک شوید.

سلام زمان خرید اجاره را ندیدم بشما منتقل نشد؟

اگر مدت داشته باشد تا پایان مدت باید منتظر بمانید

بزرگوار، شما می‌توانید به دلیل عدم تحویل ملک در موعد مقرر علیه فروشنده مطالبه خسارت کنید، اما برای بررسی اعتبار قرارداد مستأجر و نحوه تخلیه سریع ملک حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.

اگر قرارداد مستاجر تا برج شش باشد در خصوص عقد اجاره اقدامی نمی توانید انجام دهید اما امکان اخذ خسارت از فروشنده وجود دارد 

سلام اگر قرارداد اجاره داره کاریش نمیشه کرد هر چند تو قولنامه بنویسید برج ۲

سوالات مرتبط

وکلای متخصص