درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حق و حقوق کاری

مدت 3 سال هست که حکم جدید شغلی دریافت کردم امروز بعد 3 سال متوجه شدم که موارد مزایای پست ماندگاری پست که برای همکاران هم رده ی من پرداخت میشه ، این 3 سال برای من پرداخت نشده و تو حکم شغلی من مبلغی صفر در نظر گرفته شده که اشتباه امور اداری و مالی بوده میخام بدونم میتونم حق و حقوق ضایع شده ی این 3 سال رو زنده کنم یا برای سالهای گذشته حقی بمن تعلق نمیگیره و فقط ازین به بعد اصلاح میشه؟؟

پاسخ ها

باید دید تابع قانون کار هستید یا خدمات کشوری 

سلام و عرض ادب خدمت شما 

بله، اگر عدم پرداخت ناشی از اشتباه اداری بوده باشد، اصولاً می‌توانید مطالبه معوقات ۳ سال گذشته را هم از طریق اداره کار/هیأت رسیدگی یا دیوان عدالت اداری پیگیری کنید . 

سلام. بله، اگر مزایای پست و ماندگاری پست طبق حکم، مقررات داخلی یا رویه پرداخت به همکاران هم رده شامل شما بوده و به اشتباه صفر درج شده، می توانید مطالبه معوقات سه سال گذشته را انجام دهید و صرف گذشت سه سال، اصل حق را از بین نمی برد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص