باید دید تابع قانون کار هستید یا خدمات کشوری
سلام و عرض ادب خدمت شما
بله، اگر عدم پرداخت ناشی از اشتباه اداری بوده باشد، اصولاً میتوانید مطالبه معوقات ۳ سال گذشته را هم از طریق اداره کار/هیأت رسیدگی یا دیوان عدالت اداری پیگیری کنید .
سلام. بله، اگر مزایای پست و ماندگاری پست طبق حکم، مقررات داخلی یا رویه پرداخت به همکاران هم رده شامل شما بوده و به اشتباه صفر درج شده، می توانید مطالبه معوقات سه سال گذشته را انجام دهید و صرف گذشت سه سال، اصل حق را از بین نمی برد.