درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مطالبه وجه

سلام میشه راهنماییم کنید درمورد اینکه که بخام ازکسی شکایت کنم. من به ی آقایی تخت ومبلمان سفارش دادم 55میلیون تومان هم پول دادم ولی هنوز سفارشات منو تحویل نداده امروزوفردا میکنه یاجواب نمیده چطوری میتونم پولمو پس بگیرم؟ پیام سفارشات و فیش واریزی که براش فرستادم رو دارم.ولی هربارکه گفتم فاکتور بدید پیچوند فاکتور ندارم.

پاسخ ها

سلام از طریق سازمان تعزیرات حکومتی از واحد صنفی متخلف شکایت بفرمائید تا محکوم بشود.

سلام هم از اتحادیه پیگیری کنید و  هم از دفتر خدمات قضایی دادخواست الزام به ایفای تعهد دهید

درود درصورتی که مشمول کلاهبرداری باشد باید شکایت کلاهبرداری مطرح کنید اما اگر مغازه دار هست و در تحویل بار کوتاهی می‌کند الزام ایشان را از طریق دعوای حقوقی بخواهید.

موفق باشید 

درود پرسشگر ارجمند
با توجه به عدم تحویل سفارش و دریافت وجه، می‌توانید با استناد به پیام‌های سفارش، فیش واریزی و عدم ارائه فاکتور، دادخواست مطالبه وجه یا الزام به تحویل کالا را در شورای حل اختلاف یا دادگاه حقوقی ثبت نمایید.
مدارک موجود مانند پیام‌ها و فیش واریزی، به عنوان ادله اثبات دعوا محسوب می‌شوند و در صورت نیاز، می‌توانید با کمک یک وکیل، روند قانونی را برای دریافت حق خود طی کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص