درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - چه گزینه ای در ثبت لایحه در سامانه ثنا جهت رفع مسدوی حسابم باید انتخاب کنم؟

با سلام بنده دو ساله ک حسابه بانکیم مسدود شده جون یکی شاکی شده بود به جرم کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع از من،که دادگاه بهم براعت کامل داده ولی الان یک سال از صدور حکم براعت میگذره و حسابم باز نشده و محله سکونت بنده خارج از شهر هست که دفاتر خدمات قضایی باهام خیلی دور هستن به علاوه وضعیت معیشتی و مالی بسیار بدی دارم و نمیتونم هزینه‌های دفاتر خدمات رو برای ارسال درخواست یالایحه رفع مسدوی حساب بانکی پرداخت کنم واقعا! میخواستم فقط بگید تو سامانه عدل ایران از کدوم قسمت نسبت به این درخواستی که دارم مراجعه کنم؟ ثبت لایحه یا ثبت دادخواست یا اظهار نامه؟ و اینکه اگر باید لایحه بفرستم برای رفع مسدودی،چه موضوعی رو تو ارسال لایحه از بین گزینه های موجودی که وجود داره من باید کدوم مورد رو برایه این درخواستی که دارم انتخاب کنم؟؟؟ دعاتون میکنم،لطفا راهنمایی کنید

پاسخ ها

سلام موضوع "لایحه دفاعیه" را انتخاب نمائید و در شرح لایحه، به طور دقیق، درخواست خویش را بیان بفرمائید.

سلام در قالب لایحه دفاعیه بیان دارید

ثبت لایحه ـ درخواست رفع توقیف از حسابهای بانکی

درود  
درخواست شما ثبت لایحه در همان پرونده کیفری منتهی به برائت است و باید از بخش ثبت لایحه الکترونیکی در عدل ایران با انتخاب موضوع اجرای حکم یا رفع دستور قضایی مربوط به مسدودی حساب اقدام کنید و نیازی به دادخواست یا اظهارنامه جداگانه نیست مگر اینکه مسدودی مستند به پرونده دیگری باشد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص