درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کارت سوخت

سلام خسته نباشید.ماشین پرایدی چندسال پیش فروختم تعویض پلاک نکردن دست به دست چرخیده هرسری نامه تعویض پلاک دادم تعویض نکردن حالابرای کارت سوخت ماشین خودم مشکل پیداکردم وسهمیه بنزین به کارت اوشون رفنخ است چکارکنم

پاسخ ها

سلام دادخواست به خواسته الزام به فک پلاک را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضاییِ محل سکونت خویش به ثبت برسانید. 

سلام و احترام

مشکل اصلی از تعویض پلاک نکردن خریدار است. ابتدا برای خودرویی که الان مالک آن هستید، از مسیر سامانه کارت سوخت یا پلیس به علاوه ده پیگیری کنید. درباره خودروی قبلی هم اگر هنوز پلاک یا مالکیت در سیستم به نام شماست، باید الزام خریدار به تعویض پلاک و انتقال رسمی را بخواهید و در صورت لزوم خودرو را توقیف کنید تا سهمیه و تخلفات بعدی به نام شما نماند.

بر اساس تاریخچه پلاک درخواست فک پلاک دهبد

تا وقتی پلاک و مالکیت در سامانه به نام شماست سهمیه سوخت به همان خودرو تعلق می‌گیرد، معمولاً با مراجعه به پلیس راهور و طرح الزام به فک پلاک یا توقیف خودرو برای تعویض پلاک قابل پیگیری است.

با درود 

پرسشگر ارجمند ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس دادخواست دهید احتمال موفقیت وجود دارد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص