درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نیابت

با سلام. از منزل بنده یک و نیم سال پیش در تهران سرقت شده و 8 ماه پیش تماس گرفتن که سارقین دستگیر شدند.الان توی ثنا پرونده تو شعبه دادیاری 5 دزفول در جریانه ولی زیر اخرین ابلاغیه (اوایل اسفند) خورده" نیابت پس از انجام از آمار کسر و اعاده گردید" و دیگه بعد از اون هیچ پیامکی دریافت نکردم. لطف بفرمایید منظوراین متن چیه و چقدر زمان میبره این پرونده به تهران انتقال داده بشه ؟

پاسخ ها

سلام نیابت قضایی داده شده است. به علاوه، مدت زمان مشخصی قابل ذکر نیست.

سلام، این عبارت یعنی شعبه ای که نیابت قضایی گرفته بوده، کار خواسته شده را انجام داده و پرونده نیابت را از آمار خودش خارج کرده و نتیجه را برای مرجع اصلی فرستاده است.

عبارت «نیابت پس از انجام از آمار کسر و اعاده گردید» یعنی دادیاری دزفول فقط مأمور انجام یک اقدام نیابتی بوده و پس از انجام، پرونده را به مرجع اصلی (احتمالاً تهران) برگردانده است؛ زمان ادامه رسیدگی بسته به ثبت و ارسال اداری معمولاً مدتی طول می‌کشد.

حضوری پیگیری نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص