درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مهریه

سلام.ماشین همسرم برا مهریه به مزایده گذاشته شده اگر خودم شرکت کنم و برنده بشم نیم عشر دولتی رو من باید پرداخت کنم یا همسرم؟

پاسخ ها

سلام و احترام
اگر شما در مزایده شرکت کنید و برنده شوید، به عنوان خریدار باید مبلغ پیشنهادی خود را طبق مقررات مزایده پرداخت کنید؛ اما نیم عشر اجرایی اصولا بر عهده محکوم علیه یعنی همسر شماست، نه شما به عنوان محکوم له.

سلام همسرتان

پرداخت نیم‌عشر دولتی اصولا بر عهده مدیون است

نیم عشر از محکوم به کسر و پرداخت می‌شود 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص