سلام. اگر نظر کارشناس قطعی شود، تا سقف تعهد بیمه را از بیمه می گیرید و نسبت به مازاد، یعنی اختلاف مبلغ کارشناسی با سقف بیمه، باید از خود راننده مقصر مطالبه کنید.
سلام بله؛ دادخواست به خواسته مطالبه خسارت به طرفیت آن شخص از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.
میتوانید دادخواست دهید تا بر اساس نظریه کارشناس خسارتها محاسبه شود
با سلام
الباقی را باید خودش پرداخت کند.