درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت

با سلام بنده تصادف کردم و مقصر طرف مقابلم بود حالا سقف بیمه اش 50میلیون بیشتر نیست و من شکایت کردم چون ماشین خیلی خسارت دیده کارشناس دادگستری اومد و 80میلیون بریده می خواستم بدونم من به پولم میرسم یا نه

پاسخ ها

سلام. اگر نظر کارشناس قطعی شود، تا سقف تعهد بیمه را از بیمه می گیرید و نسبت به مازاد، یعنی اختلاف مبلغ کارشناسی با سقف بیمه، باید از خود راننده مقصر مطالبه کنید.

سلام بله؛ دادخواست به خواسته مطالبه خسارت به طرفیت آن شخص از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.

می‌توانید دادخواست دهید تا بر اساس نظریه کارشناس خسارتها محاسبه شود 

با سلام

الباقی را باید خودش پرداخت کند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص