درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مشاوره حقوقی برای انجام کار

با سلام من برای فردی کار نظارت ساختمان انجام دادم قراردارد ندارم و بابت کارم قرار شده آخر کار مبلغی پرداخت کنه.در حین کار مالک کارهایی از من خواسته انجام بدم و منم قیمت انجام کار دادم .(در حد یکی دو مورد )پذیرفته و بنده نفر گذاشتم انجام دادم و مبلغش رو گرفتم بعد چند ماه بنده قسمتی از مبلغ نظارت رو خواستم و نامبرده از پرداخت امتناع می‌کنه و ادعای مبالغ و سود انجام کار قبلی رو می‌کنه چکار باید بکنم؟

پاسخ ها

سلام چنانچه پیامک‌هایی ردو بدل شده که توافق مبلغ نظارت بوده یا شاهد دارید اقدام کنید

سلام شما به استناد شهادت شهود و پیام‌های رد و بدل شده، قادر هستید که رابطه قراردادی را اثبات نموده و اجرت کار به انجام رسیده را از طریق دادگاه مطالبه‌گری بفرمائید.

اگر شاهد با چای در میان شما بابت دریافت دستمزد و روند کار هست می‌توانید بر اساس آن دادخواست مطالبه وجه و یا انجام تعهدات دهید

شاهدانی  دارید ارایه نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص