درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آیا جانبازم

بنده سال 65 خدمت سربازی رفتم در پادگان آموزشی ژاندارمری مشغول خدمت شدم فشارآن زمان درپادگان به قدری سخت بودخیلیها غش ویاآپاندیس میتروکوندند بنده هم حین آموزشهای سخت وفشارهای عصبی وکم خوابی آمبولی چشم راست کردم وچشم چپم نیزدچارمگس پران شد درنتیجه یک شب دربیمارستان گرگان بستری شدم ودربیمارستان ژاندارمری معاف دائم شدم آیا جانبازم

پاسخ ها

با درود باید به تایید کمیسیون مربوطه برسد 

سوالتان در تخصص کمیسیون پزشکی قرار دارد 

با سلام و احترام در این خصوص باید کمیسیون پزشکی تایید نماید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص