درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مزاحمت

سلام خسته نباشید تو روبیکا برام پیام اومد مخاطب به روبیکا پیوست منم بهش پیام دادم گفتم قصد مزاحمت ندارم خواستم ببینم کی هستین ظاهرا خانومه الان شوهرش پیام داده توهین وتهدید میکنه آیا میتونه ازم شکایت کنه یا نه منم میتونم ازش شکایت بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ ها

اگر شما حرف زشتی نزدید بابت توهین و تهمت از شوهره شکایت کنید 

سلام اگر پیامی نبوده مشکلی ایجاد نمیشود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص