درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مدیریت ساختمان

با عرض سلام من نزدیک به 12 سال هست که در یک ساختمان ساکن هستم. که مدیریت به صورت قرعه کشی سالانه به افراد واگذار میشود. تا اکنون هم طبق قانون ساختمان که البته مکتوب نیست فقط مالکین و یا بستگان درجه یک مالک که داخل ساختمان سکونت دارند می توانند مدیر شوند و مستاجرین امکان مدیر شدن ندارند. طبق قرعه کشی که سه سال پیش انجام شد مدیریت ساختمان امسال به عهده بنده می باشد و در آن زمان یک صورتجلسه امضا کردیم اما بنده سال گذشته واحد رو فروختم و الان مستاجر می باشم. و نمی خواهم مسولیت مدیریت را قبول کنم. حال سوال بنده این است که با اینکه من الان مستاجر هستم و هیچ منفعتی از ساختمان ندارم، آیا می توانند من را به اجبار مدیر کنند و مسولیت رو به من واگذار کنند؟

پاسخ ها

خیر 

سلام خیر اجبار نیست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص