درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مجازات

سلام خسته نباشید بنده با برادرم مشکل دارم من به باک ماشین یکم شکر ریختم الان رفته شکایت کرده میگه دوربین فیلم گرفت اگه ثابت کن محکوم شم جرمش چی میشه

پاسخ ها

با سلام، ریختن شکر در باک خودرو جرم تخریب عمدی محسوب میشود و مجازات آن بسته به میزان خسارت، جزای نقدی یا حبس است؛ برای دفاع مؤثر با من در ارتباط باشید.

سلام مجازات تخریب حبس است

در هر حال خسارت وارد نمودید و تخریب کرده‌اید

در صورت احراز، جرم تخریب اموال دیگری مطابق ماده 677 بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی متصور است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص