درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سوختگی لیزر

سلام خسته نباشید من حدود 7 ماه پیش لیزر کردم و بدنم سوخت به کلینیک مراجعه کردم و هزینه های درمان لک من را تا 6ماه پرداخت کردن ولی از الان میگن دیگه ما مسئولیتی نداریم با اینکه اثار لک ها هنوز هست میتونم الان شکایت کنم؟

پاسخ ها

با سلام، بله به دلیل باقی ماندن آثار سوختگی و عدم رفع کامل خسارت، میتوانید شکایت کنید؛ برای بررسی مدارک و تنظیم دادخواست با من در ارتباط باشید.

سلام بله میتوانید شکایت کنید

قابل مطالعه است

سلام و احترام. بله، با وجود گذشت هفت ماه هنوز می توانید شکایت کنید. بهتر است از طریق دادسرای جرایم پزشکی و سازمان نظام پزشکی، مطالبه دیه یا ارش و هزینه های درمان را پیگیری کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص