با سلام، بله به دلیل باقی ماندن آثار سوختگی و عدم رفع کامل خسارت، میتوانید شکایت کنید؛ برای بررسی مدارک و تنظیم دادخواست با من در ارتباط باشید.
سلام بله میتوانید شکایت کنید
قابل مطالعه است
سلام و احترام. بله، با وجود گذشت هفت ماه هنوز می توانید شکایت کنید. بهتر است از طریق دادسرای جرایم پزشکی و سازمان نظام پزشکی، مطالبه دیه یا ارش و هزینه های درمان را پیگیری کنید.