درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پس گرفتن بیعانه

سلام من چندروز پیش تاکسی دیدم بیعانه 10میلیون زدم با گوشی برای طرف بعداز تحقیقات دیدم کارت ناوگان نمیدن بهش بعد یه کاغذ دستی هم نوشت 10 تومنم ضرر زیان نوشت اما من امضا نکردم برا گرفتن بیعانه رفتم نداد میگه شاهد دارم میشه گرفت پولو یانه ممنون میشم راهنمایی کنید آیا ارزش داره پیگیر بشم خیلی برام سنگینه پولو نمیده زور داره

پاسخ ها

اگر با هم قولنامه‌نوشتید و شرایط قرارداد کارت ناوگان هم بوده اما بر خلاف آن عمل کرده می‌تواند دلیل فسخ باشد  ابتدا باید اظهارنامه دهید و اعلام فسخ کنید و سپس دادخواست تنفیذ فسخ و استرداد بیعانه نمایید

سلام بله میتوانید

قابل اقدام است

سلام و احترام. اگر رسید واریز دارید و شما نوشته ضرر و زیان را امضا نکرده اید، برای پس گرفتن بیعانه می توانید دادخواست مطالبه وجه یا استرداد بیعانه بدهید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص