خرید و فروش فیلتر شکن در کشور جرم است
به نظر میرسد تحت این عنوان نمیتوانید شکایت کنید و قانونگذار از آن حمایت نمیکند
اما به صورت مطالبه وجه عادی بابت خرید کالا شاید قابل پذیرش باشد
سلام دادخواست مطالبه وجه دهید
فروش فیلترشکن در ایران جرم محسوب میشود
سلام و عرض ادب. می توانید از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی علیه صاحب کارت شکایت کیفری بابت کلاهبرداری یا تحصیل مال نامشروع مطرح کنید و رسید کارت به کارت و پیام ها را ضمیمه کنید