سلام بله شما می توانید در مراجع اداره کار شکایت نمایید و مطالبه تمام حقوق قانونی خود را نمایید
حضوراً از طریق سازمان مربوطه پیگیری شود
سلام و احترام. اگر رابطه شما مشمول قانون کار باشد، می توانید بابت مابه التفاوت حقوق، اضافه کاری، بیمه کامل، سنوات، عیدی، مرخصی استفاده نشده و سایر مزایای قانونی به اداره کار شکایت کنید