درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ساخت خانه باغ روی استخر

با سلام بنده بدون مجوز یک استخر 50 هزار لیتری یک خانه باغ تقریبا 40 متری فنس کشی و محوطه سازی در سال 1401 احداث کردم سال قبل جهاد شکایت کرد و قاضی حکم قلع و قمع خانه باغ را داد و فنس و استخر و محوطه تبرء شد آیا اکنون میتوان روی استخر را خانه باغ بسازم؟

پاسخ ها

خیر، پس از حکم قلع و قمع و تبرأ ذمه، ساخت‌وساز جدید (حتی روی استخر) بدون مجوز جدید جرم است و با خطر دستور تخریب مجدد مواجه خواهد بود.

با مجوز از جهاد کشاورزی 

سلام و احترام، خیر، بدون مجوز دوباره روی استخر خانه باغ نسازید. وقتی قبلا بابت خانه باغ حکم قلع و قمع صادر شده، ساخت مجدد می تواند دوباره تغییر کاربری غیرمجاز محسوب شود و جهاد کشاورزی می تواند مجددا شکایت کند. ابتدا از کمیسیون و مراجع مجاز جهاد کشاورزی مجوز بگیرید

نیاز به اخذ مجوز است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص