خیر، پس از حکم قلع و قمع و تبرأ ذمه، ساختوساز جدید (حتی روی استخر) بدون مجوز جدید جرم است و با خطر دستور تخریب مجدد مواجه خواهد بود.
با مجوز از جهاد کشاورزی
سلام و احترام، خیر، بدون مجوز دوباره روی استخر خانه باغ نسازید. وقتی قبلا بابت خانه باغ حکم قلع و قمع صادر شده، ساخت مجدد می تواند دوباره تغییر کاربری غیرمجاز محسوب شود و جهاد کشاورزی می تواند مجددا شکایت کند. ابتدا از کمیسیون و مراجع مجاز جهاد کشاورزی مجوز بگیرید
نیاز به اخذ مجوز است