درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ورود به عنف

مهلت حضور : 5روز (اول وقت اداری به همراه ضامن معتبر:فیش حقوقی و یا جواز کسب) نوع علت حضور : دفاع از اتهام توهین-ورود به مسکن یا منزل دیگری به عنف و تهدید-تهدید دعوي *** با توجه به علت حضور مندرج در اين ابلاغيه به شما ابلاغ مي گردد ظرف مهلت مقرر اقدام ،در غير اينصورت مطابق مقررات اتخاذ تصميم خواهد شد. ضمناً وفق ماده 190 ق . آ . د . ك مي توانيد يك نفر وكيل دادگستري همراه خود داشته باشيد. ((عدم حضور جلب است)) سایر اطلاعات: مهلت حضور 5 روز از تاریخ علت حضور :دفاع از اتهام انتسابي سوال اینجاست که من اونجا کار میکردم و کارمند اونجا بودم و من نیز شکایت کرده بودم که منو زدن گزارش پلیس 110 و نامه پزشکی قانونی که زدن منو تو پرونده شکایتی خودم هست ولی چون شواهد نداشتم اونا منع تعقیب براشون صادر شده چون اونا فیلم ورود منو داشتن که میرم شرکت که کار داشتم من همون روز که پلیس گزارش داده شکایت کردم اما اینا اول گفتن بیا صلح کن بعد وکیلشون زنگ زد گفت با شرکت های بزرگ در نیوفت بعد از گذشت 40 روز اونا رفتن شکایت کردن

پاسخ ها

سلام  شما باید در مهلت‌ مقرر  همراه با ضامن در جلسه دادرسی حاضر شوید  شما دلایل و مستندات خود را به مرجع قضایی ارائه نمایید 

حضور پیدا کنید و دفاع

خود را ارائه دهید بهتر است وکیل بگیرید

اگر ادله اثبات وقوع جرم از جمله شهادت شهود و همچنین اَماره قضایی از جمله فیلمِ دوربین‌های مداربسته وجود داشته باشد، محکوم به مجازات خواهید شد.

صرف ورود به محل کار سابق اگر حق مراجعه یا مطالبه داشته‌اید لزوماً «ورود به عنف» محسوب نمی‌شود و با ارائه گزارش ۱۱۰، مدارک پزشکی قانونی و توضیح سابقه کار می‌توانید از اتهام دفاع کنید.

با توجه به توضیحات توصیه می شود جهت دفاع حتماً از کمک وکیل دادگستری بهره ببرید 

سلام، حتما در مهلت مقرر حاضر شوید و بهتر است وکیل همراه داشته باشید. اگر محل، شرکت و محل کار شما بوده و ورود شما با قصد انجام کار، بدون زور، تهدید یا توهین بوده، همین موضوع را با گزارش پلیس، پزشکی قانونی، سابقه اشتغال، شکایت همان روز، پیام ها و شهود دفاع کنید و درخواست بررسی دوربین ها و مواجهه حضوری بدهید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص