درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر

سلام بنده به مدت 12سال به صورت نیروی شرکتی تامین نیرو در شهرداری مشغول به کار هستم .و اینکه در قیمت اداری بخش مالی مشغول به کار هستم مدرک تحصیلیم هم کارشناسی ارشد مدیریت مالی هست . از طریق قانون استخدامی فرزندان ایثارگر تبدیل وضعیت شدم ولی به صورت کارگررسمی استخدام هستم خواستم بدونم با توجه به اینکه من در قسمت اداری مشغول به کار بودم و سابقه 12سال دارم و اینکه مدرک تحصیلی من کارشناسی مدیریت مالی هست باید به صورت کارگری استخدام میشدم یا کارمندی .. ممنون میشم اگه پاسخ بدید

پاسخ ها

سلام شما می بایست در دیوان عدالت اداری شکایت نمایید 

از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری شود

سلام این امر را از طریق سازمان ذی‌ربط دنبال نمائید تا به نتیجه برسید.

کاربر محترم قانون تبدیل وضعیت تکلیفی در ارتباط با تخصیص پست متناسب با مدرک تحصیلی ایثارگران ایجاد ننموده و صرفاً این اختیار را به دستگاه ها داده است که در صورت دارا بودن پست بلاتصدی متناسب با مدارک تحصیلی ایثارگران اقدام نمایند.

در تبدیل وضعیت ایثارگران الزاماً تبدیل به «کارمند» نیست و اگر پست سازمانی کارگری تعریف شده باشد استخدام کارگری ممکن است؛ مگر بتوانید عدم انطباق شغل اداری با عنوان کارگری را اثبات کنید.

باسلام از طریق دیوان عدالت اقدام کنید بهتر است مشاوره تلفنی داشته باشید

سلام و احترام، صرف اینکه در بخش اداری کار کرده اید و مدرک ارشد دارید، الزاما باعث نمی شود حتما کارمند رسمی شوید. نوع وضعیت شما باید با مقررات شهرداری، پست سازمانی، عنوان شغل و ضوابط تبدیل وضعیت ایثارگران تطبیق داده شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص