درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ابلاغیه حضور در دادگاه بدون هیچ توضیح

سلام و وقت بخیر برام ابلاغیه اومده برای حضور در دادگاه برای دو ماه آینده ولی هیچ توضیحی نداره!!! باید در این مورد به دادگاه مراجعه کنم؟ چنین ابلاغیه ای اصلا معتبر هم هست؟!

پاسخ ها

سلام شما حضورا به شعبه مراجعه نمایید 

شعبه ارسال کننده ابلاغیه مراجعه حضوری داشته باشید

چنانچه از سرشماره عدل ایران به لاتین باشد معتبر است در غیر اینصورت خیر 

ابلاغیه بدون ذکر شعبه، شماره پرونده و موضوع دعوا اصولاً ناقص است؛ صحت آن را از طریق سامانه ثنا یا مراجعه به دفتر خدمات قضایی استعلام نمایید. ابلاغیه باید ضمایم داشته باشد . چنانچه شماره پرونده و شعبه ذکر شده جهت مطالعه پرونده به شعبه مراجعه کنید .

اگر با عنوان adliran اومده صحیح است

 

در سامانه ثنا روند پرونده های خود را چک نمایید 

سلام سر وقت در دادگاه حاضر باش اما اول برو تو سامانه ثنا ببین واقعا چنین ابلاغه ای اومده یا خیر

از طریق دفتر شعبه استعلام نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص