سلام خانه به نام مادر هست و به نام پدر نیست تا شما سهمالارث پدری داشته باشید. لازم به ذکر است که این انتقال در زمان حیات پدر و با تمایل ایشان به انجام رسیده است.
با سلام شما میتوانید سهم الاث خود را مطالبه نمایید و در خصوص قرارداد شکایت کنید
باید درخواست انحصار وراثت بدی
سلام نیاز به بررسی جزئیات موضوع است با توجه به توضیحات شما، امکان اثبات مالکیت پدر شما و ابطال انتقال سند رسمی مالکیت که به نام مادر شده است وجود خواهد داشت
موضوع این هست که خونه به اسم شخص دیگری بوده لذا جزو سهم الارث محسوب نمیشه