اعتراض و تجدیدنظرخواهی در چنین وضعیتی، خالی از فایده است و فقط کمی پروسه طلاق را طولانیتر میکند.
با سلام به نظر شما وکالتنامه سادهای از ایشان گرفتید و نکات حقوقی را دخالت نکردید نکات دیگری نیز هست که ایشان میتواند پرونده را سخت و پیچیدهتر بکند کاش وکالتنامه بهتری میگرفتید اما میتوانید در این خصوص با بنده نیز تماس بگیرید
سلام خیر نگران نباشید حتی در صورت تجدیدنظرخواهی زوج ، باز هم رای طلاق توافقی تائید خواهد شد
اگر در وکالتنامه حق تجدیدنظرخواهی و فرجام خواهی اسقاط شده باشد امکان درخواست تجدیدنظر و فرجام خواهی وجود نخواهد داشت