درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گواهینامه پایه یکم

من میخواستم پایه یکم بگیرم چون معافیتم خدمتم اعصاب روان هست به کمسیون پزشکی تهران فرستادن که ازم دومیلیون پانصد هزار گرفتن بعد نامه دادن به آموزشگاه که نمیتونه گواهینامه پایه یک بگیره آخه برای چی چون ازخدمت معافیت پزشکی گرفتم بخاطره اونه

پاسخ ها

بلی به خاطر معافیت پزشکی اعصاب و روانه 

سلام و عرض ادب
رد شدن شما صرفا به خاطر داشتن کارت معافیت نیست، بلکه ملاک قانونی، تایید سلامت جسمی و روانی توسط مرجع پزشکی صلاحیت دار برای همان نوع گواهینامه است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص