درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - موضوع گرفتن پایه یکم گواهینامه

سلام من میخواستم پایه یکم رانندگی بگیرم چون کارت معافیت پزشکی اعصاب روان هست من فرستادن کمسیون پزشکی تهران و دومیلیون پانصد ازم پول گرفتن گفتن یک هفته دیگه جوابت میاد ولی تاییدم نکردن میگن نمیتونی بگیری

پاسخ ها

چون معاف پزشکی هستی 

سلام
اگر کمیسیون پزشکی گفته شما صلاحیت دریافت پایه یک را ندارید، فعلا امکان صدور گواهینامه پایه یک برایتان وجود ندارد. اما این تصمیم اگر بدون بررسی درست یا برخلاف وضعیت فعلی سلامت شما باشد، قابل پیگیری است.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص