درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دریافت خسارت تاخیر در سند

سلام. بنده مغازه ای را خریداری کردم و زمانی را برای حضور در دفترخانه تعیین شد. اما فروشنده به علت عدم انجام امور شهرداری و مالیات ملک حضور نیافت و از من خواست که فرصت دهم تا امور مربوط به سند را انجام دهد بعد از چند ماه که امور سند انجام شد متوجه شدم که سند در رهن بانک نیز هست، شکایت الزام به تنظیم سند را کردم، و دو جلسه شورای حل اختلاف گذشته و زمان دادگاه هنوز مشخص نشده. بنده گواهی عدم حضور نگرفتم، آیا امکانش هست که خسارت دیرکرد تعلق بگیرد؟ البته از مدارک مشخص هست که سند هم از بابت امور شهرداری و هم در رهن بودن آماده انتقال نبوده.آیا شکایت من درست بوده؟ و آیا خسارت دیر کرد را میتوانم بگیرم؟

پاسخ ها

فعلا که مجبورید این دادخواست را ادامه دهید 

باسلام خدمت شما بزرگوار 

با توجه به توضیحات مورد شما شامل دریافت خسات خواهد شد لکن برای جلوگیری از بروز مشکل و تضییع حق خود توصیه میشود با وکیل مشورت کنید.

با سلام: امکان مطالبه خسارت برای شما وجود دارد. البته دقت داشته باشید دادخواست شما کامل مطرح نشده است و به دلیل در رهن بودن بدون درخواست الزام فروشنده به فک رهن رد خواهد شد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص