همین روشی که انجام دادید
سلام و عرض ادب
اول درخواست ارایه کارت شناسایی یا اطمینان از اینکه مامور هستند و بعد با خونسردی باید از ماجرا با جواب سوال ها خارج شد این بی دردسر آفرین حالت هست
باسلام خدمت شما بزرگوار
میبایست با ضابط همکاری کنید و در صورت بروز موارد مشابه با در دست داشتن اطلاعات افراد اقدام به طرح شکایت کنید.
اگر اسلحه کشیدن بیدلیل بوده و تهدید به کلانتری بدون اتهام، میتوانید از آن واحد پلیس یا بازرسی ناجا (شماره ۱۹۷) شکایت کنید. البته سختیهای خودش را دارد، اما حق شماست.