درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازگرداندن هدیه

سلام وقت بخیر آقایی که باهاش در رابطه هستم به من کادو های گران قیمت میدهند مثل گوشی و طلایی که فاکتورش هم به نام خودم هست اگه جدایی انفاق بیافتد ایشان میتونند هدیه هاشون رو پس بگیرن؟ من هم برای ایشان هدایایی گرفتم و اگر هم میتونن قیمت روز هدیه هست یا همون مثلا گوشی استفاده شده؟

پاسخ ها

اگر عین هدایا موجود باشد تحت شرایطی این امکان وجود دارد 

خیر 

با سلام خدمت شما بزرگوار

درصورتی که بتوانند اثبات کنند که اقلام رو ایشون به شما هدیه داده اند میتوانند ولی درغیر اینصورت امکان استرداد ندارند.

بله، حقوق شما و ایشان کاملاً برابر است.

اگر شما هم برای او هدیه گرفته‌اید (مثلاً یک ساعت مچی یا عطر)، شما نیز دقیقاً همان حق را دارید. اگر جدایی اتفاق بیفتد، شما هم می‌توانید هدایای خودتان را مطالبه کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص