انصراف از دیه ممکن است
سلام و عرض ادب
نسبت به سهم خود میتواند اقدام کند و مطالبه کند
باسلام خدمت شما بزرگوار
ارائه درخواست مطالبه دیه فقط از سمت اولیای دم متوفی امکانپذیر میباشد و همسر جزوء اولیای دم نیست.ولی مطالبه مهریه حق قانونی ایشان است.
نسبت به سهم خود بله می تواند....
با سلام
بله به نظر چنین امکانی وجود دارد .
با درود
نسبت به سهم خود امکان پذیر است.
بله. زوجه می تواند بابت مهریه وسهم الارث خودش ، دیه دریافت کند.