حقوقی ندارید باید تخلیه کنید
کاربر محترم قراداد شما چنانچه به اتمام رسیده باشد نیازی نبوده به اطلاع برسانند
سلام
با اتمام قرارداد قاعدتا باید تخلیه نمایید
سلام شما میبایست در پایان مدت قرارداد ، خانه را تخلیه نمایید و به موجر تسلیم نمایید
مالک وظیفه ای ندارد از فروش ملکش مستاجر را مطلع کند.
گرچه توضیح کامل نیست لکن میبایست شما رو وفق قرارداد مطلع میکرد