درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از مسئول ترابری بخاطر سپردن تخلیه بار سنگین غیر از رانندگی

سلام بنده مدت چهار ماه پیش در یک شرکت نظامی به عنوان نیروی خرید خدمت با عنوان راننده پایه یک استخدام شدم اما هر از گاهی کار تخلیه بار سنگین ماشین‌ها به دلیل کمبود نیرو از سوی ایشان سپرده میشد درنتیجه دیسک کمر بنده پاره ومجبور به عمل شدم لازم به ذکر است که مسول ترابری نیز نیروی خرید خدمت است الان بعداز یک ماه برای رانندگی ماشین سواری خودم مشکل دارم ایا میتوان از ایشان بخاطر این رفتار شکایت کرد راهنمایی کنید ممنونم

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند باید بتوانید مسبب را اثبات نمایید که دشوار است 

باید ثابت کنید که پاره شدن دیسک کمر شما مستقیماً ناشی از همان تخلیه بارهای سنگین بوده است، نه تصادف رانندگی یا فعالیت شخصی. برای این کار نیاز به نظر پزشکی قانونی (کمیسیون پزشکی) یا تایید پزشک متخصص مبنی بر اینکه آسیب دیدگی شما با فشار آوردن ناگهانی یا بلند کردن اجسام سنگین در آن دوره زمانی همخوانی دارد، دارید.اگر این سند را داشته باشید، اجبار شرکت به پرداخت هزینه‌های درمان، غرامت ایام بیکاری، و احتمالاً دیه ناقصی عضو (درد کمر و محدودیت رانندگی) توسط دادگاه قابل قبول به نظر می‌رسد

سلام

نتیجه گیری در چنین شکایتی ضعیف است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص