درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

باعرض سلام خدمت وکلای محترم. بنده بابت پرداخت نکردن حق بیمه به مدت 6 سال کارفرما را شکایت کردم و بعد از چندماه رای توسط اداره کار وشورای حل اختلاف اداره کار به نفع بنده صادر شد و کارفرما را محکوم به پرداخت حق بیمه به مدت 6 سال نمودو رای توسط دادگاه و اجرای احکام به کارفرما ابلاغ شد و کار فرما هم قبول کرد حق بیمه را پرداخت کند .ولی سازمان بیمه تامین اجتماعی قبول نمیکنه رد میکنه این حق پرداخت بیمه را . ایا میتوانم اعتراض کنم به مراجع بالا ،و باید به کجا اعتراض کنم. ممنون از لطفتان

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند خطاب به دیوان عدالت اداری طرح شکایت نمایید 

تا تامین اجتماعی ملزم به اجرای احکام مربوطه شود 

سلام و عرض ادب خدمت شم بزرگوار 

بله میتوانید دیوان عدالت اداری شکات کنید پیشنهاد میکنم برای عدم بروز مشکل  حتما با یک وکیل یا یک کارشناس حقوقی مشورت کنید .

سلام

به دیوان عدالت اداری  حق شکایت دارید

سلام بله شما می توانید در دیوان عدالت اداری  از سازمان تامین اجتماعی  شکایت نمایید و

از نظر تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری شکایت کنید. تامین اجتماعی با توجه به رای اداره کار مکلف به پذیرش سابقه و وجه بیمه است.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص