کاربر محترم بستگی به شرایطی دارد که در سند مکتوب میکنید
سلام
اگر ملک سند دارد قابلیت افراز را ابتدا از طریق اداره ثبت پیگری کنید.
سلام خیر اصلا کافی نیست
ملک شما و خواهرتان مشاع است و بر اساس قانون هر گونه تصرف در مال مشاع باید با موافقت تمام شرکا باشد
درود؛: اگرچه توافق کتبی و امضا شده بهترین دلیل است، اما شهادت شهود نیز یکی از ادله اثبات دعوا در محاکم محسوب میشود. در صورت انکار خواهرتان، میتوانید اقدام حقوقی مقتضی با استناد به شهادت آن چهار شاهد در دادگاه، ادعای خود مبنی بر تقسیم شفاهی ملک و تعیین سهم هر یک را اثبات نمایید.
بزرگوار، اگرچه شهادت شهود در دادگاه به عنوان دلیل پذیرفته میشود، اما اثبات تقسیم سهمالارث بدون سند کتبی پیچیدگیهای حقوقی زیادی دارد که برای جلوگیری از توقف ساختوساز حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.