با درود
پرسشگر ارجمند ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس تخلیه و تامین دلیل نمایید و سپس دادخواست متناسب مطرح گردد مفاد قرارداد حائز اهمیت است که باید به نظر برسد. تحت نظارت یک وکیل مبرز دادگستری اقدام نمایید تا دچار خسران جبران ناپذیری نشوید دادگستری عرصه آزمون و خطا نیست دقت کنید.