درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پرداخت مبلغ بیمارستان جدا از دیه

من برج 9 پارسال تصادف کردم و غیر مقصر شدم هر دو بچه من ران پای چپشان شکست بردیم بیمارستان دولتی یکیشون رو گچ گرفتن و مرخص کردن و یکیشون رو گفتن باید عمل بشه ولی فعلا دکتر نیست ما اون رو بردیم بیمارستان خصوصی و عملش کردیم اونی که گچ گرفته بودن هم بدلیل تب بردیم عکس گرفتیم دیدیم بدون جا انداختن استخوان گچ گرفته بودن اونم بردیم بیمارستان خصوصی و عمل شد و هر دو بچه پین و پلاتین داخل پاشون گذاشتن میخواستم ببینم هزینه عمل پا و عمل بعدی درآوردن پین و پلاتین و میشه جدا از دیه گرفت؟

پاسخ ها

بله؛ هزینه‌های مازاد بر دیه نیز قابل مطالبه‌گری می‌باشد.

کاربر محترم چنانچه هزینه ها مازاد بر دیه باشد بعضی از محاکم رای به پرداخت صادر میکنند 

بله هزینه ها هم میتوانید جداگانه درخواست دهید 

درود؛: مطابق قانون، شرکت بیمه صرفاً مکلف به پرداخت دیه تعیین شده توسط پزشکی قانونی و دادگاه است؛ اما شما می‌توانید کلیه هزینه‌های درمانی انجام شده در بیمارستان خصوصی را که مازاد بر دیه است، با ارائه فاکتورها و مدارک معتبر، طی دادخواست حقوقی جداگانه از راننده مقصر حادثه مطالبه نمایید.

 

سلام توسط پزشکی قانونی درصد دیه تعیین خواهد شد  و باید پرداخت گردد با شرایطی خاص  و به شرط اثبات ان ، هزينه هاي درمان مازاد بر دیه قابل مطالبه است 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص