تامین دلیلی که از دادگستری گرفتهاید، نشان میدهد تقصیر با طرف مقابل بوده. بنابراین بیمه نمیتواند پرداخت را منوط به تعهد شخص ثالث کند. این حق شماست.یک اظهارنامه به بیمه مربوطه بدهید و اگر افافه نکرد اقدامات قضایی لازم هست
کاربر محترم بیمه تا سقف تعهدات ملزم به پرداخت خسارات وارده میباشد
سلام از بابت باقیمانده خسارت ، شما میبایست دادخواست مطالبه خسارت با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری به طرفیت راننده مقصر اقامه نمایید
اگر از بیمه بدنه خودتان خسارت گرفتهاید و حالا بیمه بدنه برای بازیافت خسارت از بیمه شخص ثالثِ مقصر همکاری راننده را میخواهد ولی او امضا یا تعهد نمیدهد، معمولاً شما میتوانید از طریق حقوقی موضوع را پیگیری کنید.
با داشتن:کروکی و نظریه پلیسگزارش دادگستری یا تأمین دلیلمدارک پرداخت خسارت توسط بیمه بدنه