درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ضرب و جرح عمدی به دروغ

سلام بنده یک ماه پیش یک نفر به داداش من پیام فوش داده و داداش من هنوز 18سالش نیست وقتی اون رو دید گفت چرا فوش دادی درگیر شدن و اون رفته شکایت کرده و پزشک قانونی هم رفته و چند بار ابلاغیه اومده و اضحاداتش دروغ هست بیشترشون و الان دیه میخاد چطور بیگناهی رو ثابت کنم باتشکر

پاسخ ها

سلام چه باید گفت ببین دلایلش چیه و سعی کن دلایلش زیر سوال ببری

سلام برادر شما همراه با پدر می‌بایست در جلسه دادرسی شرکت نماید  باید دفاعیات به صورت قانونی ارائه نمایید  باید شهود خود را معرفی نمایید 

سلام

برای دفاع، فقط انکار کافی نیست. باید پیام فحاشی، شاهد، فیلم دوربین، لوکیشن، اظهارات متناقض شاکی و هر دلیلی که نشان دهد برادرتان شروع کننده یا ضارب نبوده ارائه شود

«اگر ادعاها دروغ یا اغراق‌آمیز است، حتماً در مهلت مقرر به ابلاغیه‌ها پاسخ بدهید و با شاهد، پیام‌ها، فیلم یا هر مدرکی که دارید دفاع کنید. چون برادرتان زیر ۱۸ سال است، بهتر است حتماً با یک وکیل یا مشاور حقوقی مشورت کنید تا از حقوقش درست دفاع شود.»

 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص