سلام خب نرید بگید از طریق ثنا براتون ابلاغ بزنه تا بیاید بگو نمیشناسید
سلام
به آن آدرس نروید و پدر و مادرتان را هم نبرید. اگر موضوع رسمی باشد باید از طریق ابلاغ قانونی، ثنا، کلانتری یا مرجع قضایی مشخص اعلام شود.
شما مجبور نیستید که بروید منتظر باشید تا ابلاغ ثنا ارسال شود
مراقب عملکرد خود در فضای مجازی و مکالمات خود باشید
سلام حضورا مراجعه نمایید تا موضوع مشخص گردد