درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اداره کار

سلام وقت بخیر من در جایی استخدام شدم که در همان ابتدای کار بهشون گفتم کمرم رو عمل کردم و حدود 7 ماه کار کردم بیمه برام رد شده عیدیم با کلی تاخیر پرداخت شده حقوق دیر به دیر میدن و شرایط کار هم برای من جسمی و مالی سخته کارفرما بنده رو به طب کار فرستادن ،مشروط به کار شدم ،کارفرما برگه طب کار رو امضا نمی کنه و به من میگه برو طب کار جای دیگه دروغ بگو سالمی من امضا نمی کنم الان میخوام بدون اطلاع قبلی ترک کار کنم قرار دادی هم تا الان باهام بسته نشده فقط بیمه رد شده ایشون می تونه مابقی حقوقم رو نده و ادعای خسارت بکنه و شکایت ؟

پاسخ ها

سلام اگر قرارداد ندارید هر وقت بخوای میتونی ادامه ندی و خیر نمیتونه باید تمام حقوقت پرداخت کنه

سلام
قرارداد کار لازم نیست حتما کتبی باشد و همین بیمه، حضور در کارگاه و پرداخت حقوق می تواند رابطه کاری را ثابت کند. کارفرما نمی تواند به صرف ترک کار، حقوق کارکرده، عیدی و مزایای قانونی شما را ندهد

سلام حقوق ماهیانه شما تا زمان کارائی باید پرداخت گردد  شما ابتدا اظهارنامه برای کارفرما ارسال نمایید و سپس می توانید از شرکت خارج شوید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص