سلام اگر قرارداد ندارید هر وقت بخوای میتونی ادامه ندی و خیر نمیتونه باید تمام حقوقت پرداخت کنه
سلام
قرارداد کار لازم نیست حتما کتبی باشد و همین بیمه، حضور در کارگاه و پرداخت حقوق می تواند رابطه کاری را ثابت کند. کارفرما نمی تواند به صرف ترک کار، حقوق کارکرده، عیدی و مزایای قانونی شما را ندهد
سلام حقوق ماهیانه شما تا زمان کارائی باید پرداخت گردد شما ابتدا اظهارنامه برای کارفرما ارسال نمایید و سپس می توانید از شرکت خارج شوید