سلام فقط دیه خودرو بهتون تعلق میگیره ولی میتونی از کارافتادگی ازشون بگیری
سلام و احترام
تشخیص از کار افتادگی با کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی است، نه شرکت و نه پزشک شخصی. با سابقه ای که گفتید، اگر کمیسیون کاهش توان کاری شما را در حد از کار افتادگی کلی بداند، امکان برقراری مستمری وجود دارد
این موضوع باید مورد تایید کمیسیون پزشکی قرار گیرد
اگر تصادف حین مأموریت کاری بوده، علاوه بر بیمه شخص ثالث، در صورت اثبات قصور کارفرما (مثل ایمنی، فرسودگی خودرو، شرایط کار) میتوانید از شرکت هم مطالبه خسارت و دیه کنید.
درباره ازکارافتادگی هم باید کمیسیون پزشکیِ سازمان تأمین اجتماعی نظر بدهد؛ اگر کاهش توان کاری شما شدید و مستمر تشخیص داده شود، امکان ازکارافتادگی جزئی یا کلی وجود دارد.
سلام باید بیماری شما در کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار بگیرد