دیه تعلق نمیگیرد
سلام و عرض ادب
اگر راننده فوت شده، سارق و مقصر حادثه بوده، از جهت مسئولیت اشخاص دیگر معمولا دیه ای بر عهده نفر دوم یا مالک خودرو نیست، مگر تقصیر شخص دیگری هم در تصادف ثابت شود
اگر تقصیر شخص ثابت شود دیه تعلق میگیرد در غیر این صورت خیر
در حقوق ایران، اگر رانندهِ متوفی خودش مقصر اصلی تصادف باشد (سرعت غیرمجاز و بیاحتیاطی)، معمولاً دیه از شخص دیگری به خانواده او تعلق نمیگیرد؛ اما ممکن است از محل بیمه شخص ثالثِ خودرو، طبق شرایط بیمهنامه، بخشی قابل پرداخت باشد.
سرقتی بودن خودرو و مشارکت در جرم هم میتواند باعث محدودیت یا اختلاف در پرداخت شود و تشخیص نهایی با دادگاه و شرکت بیمه است.
سلام خیر با توجه به توضیحات شما خیر دیه به شخص متوفی تعلق نخواهد گرفت