درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عضویت در نیروی انتظامی

سلام خسته نباشین من 19سالمه و علاقه ی زیادی ب کار نظامی دارم کارت عضویت بسیجی هم دارم ولی اما دیپلم ندارم آیا میتوانم ثبت نام کنم؟

پاسخ ها

سلام  چون کارت بسیجی داری، می‌توانی فعالیتت را در پایگاه بسیج یا حوزه مقاومت ادامه بدهی. بعضی وقت‌ها از نیروهای فعال بسیج بعداً برای جذب در سپاه یا بخش‌های دیگر دعوت می‌شود، ولی باز هم معمولاً داشتن دیپلم شرط اصلی است.

سلام بله

سوالات مرتبط

وکلای متخصص