درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آزمون استخدامی

با سلام بنده پرستار پیمانی هستم و در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دانشگاه تهران برای یک بیمارستان با ظرفیت مشخص آزمون دادم و قبول شدم و مراحل استخدامی را گذراندم اما در ابتدا گفتن باید برید یه بیمارستان دیگه کار کنید تا بعد برید بیمارستانی که قبول شدین، ولی دوسال گذشته و مخالفت میکنن هرسری بهونه میارن و میگن پرستار اینجا هستی و باید همینجا بمونی،بنده واسه این بیمارستان آزمون ندادم ایا کارشون قانونیه؟ در حکمم اسم دوتا بیمارستان هست تمام آیتم ها بیمارستانی که قبول شدمه ولی محل خدمت جای دیگه

پاسخ ها

سلام شما برای یک «مجوز استخدامی مشخص» و یک «محل خدمت مشخص» رقابت کرده‌اید سازمان (وزارت بهداشت/دانشگاه علوم پزشکی) نمی‌تواند به دلخواه ماهیت آن مجوز را عوض کند؛ یعنی نیرو را جای دیگری به‌طور دائم مستقر کند، بدون اینکه یا در آگهی آزمون پیشاپیش چنین امکانی را اعلام کرده باشد مثلاً «محل خدمت در واحدهای تابعه دانشگاه به تشخیص دانشگاه یا بعداً با یک حکم اصلاحی/ابلاغ کتبی و با رعایت ضوابط، محل خدمت را تغییر دهد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص