سلام بین غیبت اولیه و فرار از خدمت بعد از اعزام فرق هست از حرفت مشخصه که طرف اعزام شده و بعد فرار کرده چون گفتی سرباز فراری در این حالت اگر دستگیر بشه تحویل یگان خدمتی یا دادسرای نظامی میشه براش پرونده قضایی نظامی تشکیل میشه معمولاً به اضافه خدمت سنگین یا در بعضی موارد حبس که معمولاً به اضافه خدمت تبدیل میشه محکوم میشه
سلام باید خود را معرفی کند